MODELE
SHL 98

[OPIS]

Konstrukcja silnika: Villiers 98ccm
Konstrukcja motocykla: inż.Rafał Ekielski
Lata produkcji: 1937-1939
Ilość egzemplarzy: ponad 3000 szt.


[DANE TECHNICZNE]

Silnik: dwusuwowy, jednocylindrowy, napędza koło tylne za pomocą łańcucha
Średnica cylindra x skok tłoka / pojemność skokowa: 50 x 50 mm / 98 ccm
Stopień sprężania: 5:1
Moc: 3 KM ( 2,2 kW ) przy 3000 obr / min
Sprzęgło: mokre, jednotarczowe.
Skrzynia biegów: o trzech przełożeniach, sterowana ręcznie.
Zapłon: iskrownikowy.
Prądnica: iskrownik Villiers 6V - 18W
Rama: z kształtowników stalowych o profilu ceowym, podwójna, zamknięta.
Zawieszenie przednie: widelec trapezowy z ciernym amortyzatorem skoku.
Zawieszenie tylne: sztywne.
Ogumienie: Polska Opona Stomil 3,00 x 19"
Długość / szerokość / wysokość: 1980 / 680 / 930 mm
Rozstaw osi: 1260 mm
Masa własna: 78 kg
Prędkość maksymalna: ok. 60 km / h
Zużycie paliwa: 2 - 2,5 l / 100 km
Obciążenie dopuszczalne: 120 kg lub sporadycznie 2 - osoby ( po zamontowaniu na bagażniku dodatkowego siodła ).




wstecz
Copyright 2010 www.shlka.prv.pl All rights reserved