STATYSTYKI Liczba odwiedzin: Gości dzisiaj: 9 Gości online: 1 Aktualizacja: 22 maja 2010 Copyright © 2003-2010 |
MODELE
Typ: dwusuwowy S-06, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem Cylinder: żeliwny Głowica: ze stopu lekkiego Średnica x skok tłoka / pojemność skokowa: 57 x 58 mm / 148 ccm Stopień sprężania: 6,5 Moc maksymalna 6,5 KM (4,8kW) przy 4800 obr/min Maxymalny moment obrotowy: 1,1 kGm przy 3500 obr/min Zasilanie: gaźnik GM 20 Smarowanie: mieszanką oleju i paliwa 1:25 Rozruch: dźwignia nożna Instalacja elektryczna: 6V Zapłon: iskrownikowy. Zużycie paliwa: 3,3 l / 100 km Masa silnika suchego z osprzętem: 23,5 kg Układ napędowy Skrzynia biegów : 3 przełożeniaI-2,935 II-1,486 III-1,00 Przeniesienie napędu z silnika na sprzęgło: łańcuchem 9,525 x 5 x 7,5 o 44 ogniwach Przeniesienie napędu ze skrzyni biegów na koło tylnie: rolkowym Rl-12-7 x 8,51 x 7,79 o 122 ogniwach Przełożenie: 3,36 (47/14) Podwozie Rama: kołyskowa z rur stalowych o przekroju prostokątnym, wsporniki podnóżków pasażera spawane do ramy.Zawieszenie koła przedniego: na widelcu teleskopowym, ze spreżynami śrubowymi, bez tłumienia. Półki widelca, tłoczone z blachy stalowej. Skok koła przedniego 145 mm Zawieszenie koła tylniego: na wahaczu wleczonym, z dwoma teleskopami ze sprezynami srubowymi i amortyzatorami Wahacz z rur stalowych, o przekroju prostokątnym 20X27 mm, osadzony w tulejach turbaksowych. Skok koła tylnego 95 mm Hamulce: szczękowe, pełno piastowe o średnicy bębnów 160 mm Koła: szprychowe z ośkami przetykanymi Obręcze: 1,85 X 19" Ogumienie: 3,00 X 19" Ciśnienie w ogumieniu: przód: 0,12MPa tył: 0,14MPa/ 2 osoby 0,19MPa Instalacja elektryczna Iskrownik- prądnica: moc nominalna 28 WAkumulator kwasowy: 6 V 7 Ah Reflektor przedni: Ø 130mm Lampka tylnia: ze światłem postojowym Sygnał dźwiękowy: typ SDM6 zasilany z akumulatora Prostownik selenowy: SPS-36-0,8 Dane eksploatacyjne Pojemność zbiornika paliwa : 13 l Pojemność skrzyni biegów : 0,7 l Prędkość maksymalna: 78 km/h Zużycie paliwa: 3,3 l/100 km wstecz | ||||||||||||||||||
Copyright 2010 www.shlka.prv.pl All rights reserved |