STATYSTYKI Liczba odwiedzin: Gości dzisiaj: 9 Gości online: 1 Aktualizacja: 22 maja 2010 Copyright © 2003-2010 |
MODELE
Konstrukcja silnika: Villiers 98ccm Konstrukcja motocykla: inż.Rafał Ekielski Lata produkcji: 1937-1939 Ilość egzemplarzy: ponad 3000 szt. [DANE TECHNICZNE] Silnik: dwusuwowy, jednocylindrowy, napędza koło tylne za pomocą łańcucha Średnica cylindra x skok tłoka / pojemność skokowa: 50 x 50 mm / 98 ccm Stopień sprężania: 5:1 Moc: 3 KM ( 2,2 kW ) przy 3000 obr / min Sprzęgło: mokre, jednotarczowe. Skrzynia biegów: o trzech przełożeniach, sterowana ręcznie. Zapłon: iskrownikowy. Prądnica: iskrownik Villiers 6V - 18W Rama: z kształtowników stalowych o profilu ceowym, podwójna, zamknięta. Zawieszenie przednie: widelec trapezowy z ciernym amortyzatorem skoku. Zawieszenie tylne: sztywne. Ogumienie: Polska Opona Stomil 3,00 x 19" Długość / szerokość / wysokość: 1980 / 680 / 930 mm Rozstaw osi: 1260 mm Masa własna: 78 kg Prędkość maksymalna: ok. 60 km / h Zużycie paliwa: 2 - 2,5 l / 100 km Obciążenie dopuszczalne: 120 kg lub sporadycznie 2 - osoby ( po zamontowaniu na bagażniku dodatkowego siodła ). wstecz | ||||||||||||||||||
Copyright 2010 www.shlka.prv.pl All rights reserved |