MODELE
Kliknij w model aby uzyskac więcj informacji
Model
|
Pojemność
|
Silnik
|
Gaźnik
|
Lata produkcji
|
Ilość egzemplarzy
100
| 98 cm ³
| Villiers 3KM
| ?
| 1937-1939
| ponad 3000 szt.
| M01
| 125 cm ³
| S01 4KM
| Amal E68/16
| 1947-1950
| 2000
| RJ1
| 125 cm ³
| S01
| ?
| 1948
| 1
| M 02A typ N48
| 125 cm ³
| S01
| Jikov2716
| 1948
| 800
| M 02B typ N48
| 125 cm ³
| S01
| Jikov2716
| 1948
| 1200
| M 03 U49
| 125 cm ³
| S01
| Jikov2716
| 1948
| 349
| M 04
| 125 cm ³
| S01 4 KM
| Jikov2716
| 1949-1952
| 18 505
| WJ1 (prototyp)
| 125 cm ³
| S01
| ?
| 1949
| 1?
| RJ2 (prototyp)
| 125 cm ³
| S01
| ?
| 1949
| 1
| WJ2 (prototyp)
| 125 cm ³
| S01 5,3kW
| ?
| 1949
| 1
| M05
| 125 cm ³
| S01 4 KM
| G16
| 1953-1955
| 12 376
| M06 U
| 150 cm ³
| S06 4,8kW
| G20
| 1957-1959
| 10 356
| M06 T
| 150 cm ³
| S06 4,8kW
| G20
| 1959-1961 czerwiec
| 23 370
| M11
| 175 cm ³
| S32 6,6kW
| GM24U
| [1959 prototyp] maj 1961-1967
| 152 020
| M12 250 (prototyp)
| 250 cm ³
| S07 8,8kW
| BVF 271/0 26mm
| 1959
| 3
| M11 S (prototyp)
| 175 cm ³
| S32 6,6kW
| GM24U
| 1960
| 1?
| M11 R
| 175 cm ³
| S32 7,3 kW oraz 8,1kW
| GM24U?
| 1960-?
| ?
| M11 B
| 175 cm ³
| S32 10kW
| ?
| 1962
| 25
| 250 Cross 1
| 250 cm ³
| na bazie S32 14,3 kW
| Jikov 30
| 1962-?
| kilka
| 250 Cross 2
| 250 cm ³
| 15,8 kW
| Jikov 30
| 1962-?
| kilka
| M11 LUX
| 175 cm ³
| S32/ S32U 10 KM
| GM24 U1
| 1963-?
| ?
| M11 LUX2
| 175 cm ³
| S32U 10KM
| GM24 U1?
| 1966-?
| ?
| M11 W
| 175 cm ³
| W-2A 8,8kW
| GM24U3
| 1967
| 26 370
| M11 W LUX
| 175 cm ³
| W-2A 8,8kW
| ?
| ?
| ?
| M17 Gazela
| 175 cm ³
| W-2 10 kW
| GM26U1
| 1968-1970
| ok. 40 000
| 175 R
| 175 cm ³
| W-2 12,8 kW
| ?
| 1968
| seria
| 250R
| 250 cm ³
| na bazie silnika 175
| BVF 30 mm
| 1969
| 1?
| |
1KM = 0,736 kW
Źródło: www.polskiemotocykle.mik.pl
oraz Młody Technik 3/1977
|