MODELE
M06 U


Typ: dwusuwowy S-06, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
Cylinder: żeliwny
Głowica: ze stopu lekkiego
Średnica x skok tłoka / pojemność skokowa: 57 x 58 mm / 148 ccm
Stopień sprężania: 6,5
Moc maksymalna 6,5 KM (4,8kW) przy 4800 obr/min
Maxymalny moment obrotowy: 1,1 kGm przy 3500 obr/min
Zasilanie: gaźnik GM 20
Smarowanie: mieszanką oleju i paliwa 1:25
Rozruch: dźwignia nożna
Instalacja elektryczna: 6V
Zapłon: iskrownikowy.
Zużycie paliwa: 3,3 l / 100 km
Masa silnika suchego z osprzętem: 23,5 kg

Układ napędowy

Skrzynia biegów : 3 przełożenia
I-2,935
II-1,486
III-1,00
Przeniesienie napędu z silnika na sprzęgło: łańcuchem 9,525 x 5 x 7,5 o 44 ogniwach

Przeniesienie napędu ze skrzyni biegów na koło tylnie: rolkowym Rl-12-7 x 8,51 x 7,79 o 122 ogniwach
Przełożenie: 3,36 (47/14)

Podwozie

Rama: kołyskowa z rur stalowych o przekroju prostokątnym, wsporniki podnóżków pasażera spawane do ramy.
Zawieszenie koła przedniego: na widelcu teleskopowym, ze spreżynami śrubowymi, bez tłumienia. Półki widelca, tłoczone z blachy stalowej. Skok koła przedniego 145 mm
Zawieszenie koła tylniego: na wahaczu wleczonym, z dwoma teleskopami ze sprezynami srubowymi i amortyzatorami Wahacz z rur stalowych, o przekroju prostokątnym 20X27 mm, osadzony w tulejach turbaksowych. Skok koła tylnego 95 mm
Hamulce: szczękowe, pełno piastowe o średnicy bębnów 160 mm
Koła: szprychowe z ośkami przetykanymi
Obręcze: 1,85 X 19"
Ogumienie: 3,00 X 19"

Ciśnienie w ogumieniu:
przód: 0,12MPa
tył: 0,14MPa/ 2 osoby 0,19MPa

Instalacja elektryczna

Iskrownik- prądnica: moc nominalna 28 W
Akumulator kwasowy: 6 V 7 Ah
Reflektor przedni: Ø 130mm
Lampka tylnia: ze światłem postojowym
Sygnał dźwiękowy: typ SDM6 zasilany z akumulatora
Prostownik selenowy: SPS-36-0,8

Dane eksploatacyjne


Pojemność zbiornika paliwa : 13 l
Pojemność skrzyni biegów : 0,7 l
Prędkość maksymalna: 78 km/h
Zużycie paliwa: 3,3 l/100 km

wstecz
Copyright 2010 www.shlka.prv.pl All rights reserved