STATYSTYKI Liczba odwiedzin: Gości dzisiaj: 9 Gości online: 1 Aktualizacja: 22 maja 2010 Copyright © 2003-2010 |
MODELE
[OPIS] Różnica w stosunku do modelu podstawowego poległa na dużo staranniejszym wykonaniu i poprawie wyglądu poprzez zastosowanie dużej liczby chromowanych detali. A więc chromowane były: obręcze kół, szprychy, boki zbiornika (szczyt ówczesnej mody!) górne szklanki amortyzatorów, pedał hamulca. Dodatkowe praktyczne drobiazgi to pokrywka stacyjki (przesuwana), bezpiecznik w obwodzie akumulatora, oraz w późniejszej produkcji - podstawka boczna. Modele LUX posiadały cylinder ze stopu lekkiego o zmienionych fazach i rozmiarach okien w wyniku czego moc wzrosła do 10KM. Lata produkcji: koniec 1963 - ??? Ilość egzemplarzy: ??? [Dane techniczne] Silnik Typ: S32, od 1966 S32URodzaj obiegu: dwusuw z przepłukiwaniem zwrotnym Ilość cylindrów: 1 Średnica cylindra: 61,5 mm Skok tłoka: 58 mm Pojemność skokowa: 173 ccm Stopień sprężania: 6,9 Moc: 10 KM / 5000 obr/min. Gaźnik: typ GM24U1 ; Ø gardzieli: 24 mm Zapłon: iskrownikowy Odstęp styków przerywacza: 0,3 - 0,4 mm Wyprzedzenie zapłonu: 3,8(± 0,1) mm przed ZZ Świeca: Bosch W22T11 lub równorzędna Iskra F75 Odstęp elektrod świecy: 0,4 - 0,6 mm Smarowanie: mieszanką oleju z paliwem w stosunku 1:20 Chłodzenie: powietrzne o obiegu niewymuszonym Układ napędowy Przeniesienie napędu z silnika na sprzęgło: łańcuchem tulejkowym 3/8" x 7,5 o 48 ogniwachPrzełożenie: 2:1 (z=34 : z=17) Sprzęgło: 4-tarczowe, korkowe, mokre Skrzynia biegów: 3-stopniowa z kołami stale zazębionymi Przełożenia: 1 bieg: 2,89 2 bieg: 1,47 3 bieg: 1 Przeniesienie napędu ze skrzyni biegów na koło tylnie: łańcuchem 1/2 " X 7,75 o 122 ogniwach . Przełożenie 3.36 (z=47 : z=14) Całkowite przełożenia między silnikiem a tylnym kołem: 1 bieg: 19,420 2 bieg: 9,869 3 bieg: 6,714 Ciężar silnika z osprzętem i skrzynią biegów: 27 kg Podwozie Rama: kołyskowa z rur stalowych o przekroju prostokątnymZawieszenie koła przedniego: na wahaczu średnim pchanym i elementach resorujących ze sprężynami śrubowymi i amortyzatorami hydraulicznymi Zawieszenie koła tylniego: na wahaczu wleczonym i elementach resorujących z progresywnymi sprężynami śrubowymi i amortyzatorami hydraulicznymi Hamulce: szczękowe, pełno piastowe o średnicy bębnów 160 mm Koła: szprychowe z ośkami przetykanymi Obręcze: 1,85 X 19" lub 1,85 X 18" [od 65r.] Ogumienie: 3,00 X 19" lub 3,00 X 18" [od 65r.] Instalacja elektryczna Iskrownik- prądnica: moc nominalna 28 WAkumulator kwasowy: 6 V 7 Ah Reflektor przedni: Ø 150mm, żarówki: 12 V 25/25 W i 6 V 3 W Lampka tylnia: z żarówką 6 V 3 W i 6 V 5 W sygnału ,,stop'' Oświetlenie szybkościomierza: żarówka 6 V 1,5 W Sygnał dźwiękowy: typ SDM6 zasilany z akumulatora Prostownik selenowy: SPS-36-0,8 umieszczony w reflektorze przednim Wymiary motocykla Długość: 2010 mmSzerokość: 660 mm Wysokość: 960 mm Wysokość siodła kierownicy: 760 mm Rozstawy osi: 1290 mm Najmniejszy promień skrętu: 1800 mm Prześwit: 170 mm Dane eksploatacyjne Ciężar własny: 120 kgNośność: 150 kg Dopuszczalny ciężar całkowity: 283 kg Pojemność zbiornika paliwa: 13 l w tym 1 l rezerwy Pojemność skrzyni biegów: ~ 800 cm3 Pojemność amortyzatora przedniego: 85 cm3 Pojemność amortyzatora tylniego: 75 cm3 Ciśnienie w ogumieniu: przód: 1,2 at tył: 1,4 at/ 2 osoby 1,8 at Prędkość maksymalna: 90 km/h Prędkość ekonomiczna: 60-70 km/h Zużycie paliwa przy 60 km/h: 2,9 l / 100 km Dane regulacyjne gaźnika
Dysza główna: 180 cm3/min lub 200 cm3/min | ||||||||||||||||||
Copyright 2010 www.shlka.prv.pl All rights reserved |