STATYSTYKI Liczba odwiedzin: Gości dzisiaj: 9 Gości online: 1 Aktualizacja: 22 maja 2010 Copyright © 2003-2010 |
MODELE
Typ: dwusuwowy W-2, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem Średnica x skok tłoka / pojemność skokowa: 61 x 59,5 mm / 174 ccm Stopień sprężania: 1 : 7,6 Moc maksymalna 13,5 KM (10kW) przy 5800 obr/min Maksymalny moment przy obr / min.: 10,8 Nm / 4600 Zasilanie: gaźnik GM 26U3 Smarowanie: mieszanką oleju i paliwa w stosunku 1 : 30 Rozruch: dźwignia nożna Instalacja elektryczna: 12V, alternator 50W Akumulator: 2 x 6V, 10Ah Zapłon: bateryjny Przeniesienie napędu: Silnik - sprzęgło: łańcuch rolkowy 3/8" Sprzęgło: 4- tarczowe, korkowe w kąpieli olejowej Skrzynia biegów: 4- biegowa Rama: pojedyńcza, zamknięta spawana z rur stalowych Zawieszenie przednie: wachacz pchaty, teleskopy z tłumieniem olejowym Zawieszenie tylne: wachacz wleczony, teleskopy z tłumieniem olejowym Hamulce: bębnowe, pełnopiastowe(150mm) Opony: 3.00 x 18 - przód, 3.25 x 18 - tył Wymiary i masy: Długość / szerokość / wysokość: 2100 / 640 / 970 mm Rozstaw osi: 1280 mm Masa pojazdu gotowego do jazdy: 125 kg Dane eksploatacyjne: Prędkość maksymalna: 105 km / h Zużycie paliwa: 3 l / 100 km przy 70km/h Obciążenie maksymalne 165kg wstecz | ||||||||||||||||||
Copyright 2010 www.shlka.prv.pl All rights reserved |