MODELE
SHL RJ 1

[OPIS]

Lata produkcji: 1948
Ilość egzemplarzy: ?

[Dane techniczne]

Silnik

Typ: S01
Rodzaj obiegu: dwusuw z przepłukiwaniem zwrotnym
Ilość cylindrów: 1
Średnica cylindra: 52 mm
Skok tłoka: 58 mm
Pojemność skokowa: 123 ccm
Stopień sprężania: 6
Moc: 4 KM (3kW) / 4250 obr/min.
Maxymalny moment obrotowy: 7,36Nm przy 3000 obr/min
Gaźnik: ?
Zapłon: iskrownikowy
Odstęp styków przerywacza:
Wyprzedzenie zapłonu: 27 stopni przed GMP
Świeca: M14x1,25 Bosch 175
Odstęp elektrod świecy:
Smarowanie: mieszanką oleju z paliwem w stosunku 1:20
Chłodzenie: powietrzne o obiegu niewymuszonym

Układ napędowy

Przeniesienie napędu z silnika na sprzęgło:
Przełożenie:
Sprzęgło: 3-tarczowe, korkowe, mokre, 6 sprężyn dociskowych, ślimakowy mechanizm włączający
Skrzynia biegów: 3-stopniowa z kołami stale zazębionymi
Przełożenia:
1 bieg: 3,16
2 bieg: 1,49
3 bieg: 1,00
Przeniesienie napędu ze skrzyni biegów na koło tylnie: łańcuchem jednorzędowym rolkowym 1/2"x5,2mm o 114 ogniwach .
Przełożenie 3.42

Podwozie

Rama: Rama kołyskowa zamknięta podwójna ceowa. Dwa łożyska kulkowe osadzone w główce ramy
Zawieszenie koła przedniego: na widelcu trapezowym z centralną sprężyną śrubową typu baryłkowego , dwa amortyzatory cierne z regulacją docisku
Zawieszenie koła tylniego: sztywne
Hamulce: bębnowe, pełno piastowe o średnicy bębnów 125 mm
Koła: szprychowe z ośkami przetykanymi (31 szprych o ø 3,1mm)
Obręcze: 1,7 X 19"

Instalacja elektryczna


Iskrownik- prądnica osadzona na lewym czopie wału korbowego

Dane eksploatacyjne

Ciężar własny: 80 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 10 l
Prędkość maksymalna: 67 km/h
Zużycie paliwa: 3,3 l / 100 km

Copyright 2010 www.shlka.prv.pl All rights reserved