STATYSTYKI Liczba odwiedzin: Gości dzisiaj: 9 Gości online: 2 Aktualizacja: 22 maja 2010 Copyright © 2003-2010 |
MODELE
Lata produkcji: 1948 Ilość egzemplarzy: ? [Dane techniczne] Silnik Typ: S01Rodzaj obiegu: dwusuw z przepłukiwaniem zwrotnym Ilość cylindrów: 1 Średnica cylindra: 52 mm Skok tłoka: 58 mm Pojemność skokowa: 123 ccm Stopień sprężania: 6 Moc: 4 KM (3kW) / 4250 obr/min. Maxymalny moment obrotowy: 7,36Nm przy 3000 obr/min Gaźnik: ? Zapłon: iskrownikowy Odstęp styków przerywacza: Wyprzedzenie zapłonu: 27 stopni przed GMP Świeca: M14x1,25 Bosch 175 Odstęp elektrod świecy: Smarowanie: mieszanką oleju z paliwem w stosunku 1:20 Chłodzenie: powietrzne o obiegu niewymuszonym Układ napędowy Przeniesienie napędu z silnika na sprzęgło:Przełożenie: Sprzęgło: 3-tarczowe, korkowe, mokre, 6 sprężyn dociskowych, ślimakowy mechanizm włączający Skrzynia biegów: 3-stopniowa z kołami stale zazębionymi Przełożenia: 1 bieg: 3,16 2 bieg: 1,49 3 bieg: 1,00 Przeniesienie napędu ze skrzyni biegów na koło tylnie: łańcuchem jednorzędowym rolkowym 1/2"x5,2mm o 114 ogniwach . Przełożenie 3.42 Podwozie Rama: Rama kołyskowa zamknięta podwójna ceowa. Dwa łożyska kulkowe osadzone w główce ramyZawieszenie koła przedniego: na widelcu trapezowym z centralną sprężyną śrubową typu baryłkowego , dwa amortyzatory cierne z regulacją docisku Zawieszenie koła tylniego: sztywne Hamulce: bębnowe, pełno piastowe o średnicy bębnów 125 mm Koła: szprychowe z ośkami przetykanymi (31 szprych o ø 3,1mm) Obręcze: 1,7 X 19" Instalacja elektryczna Iskrownik- prądnica osadzona na lewym czopie wału korbowego Dane eksploatacyjne Ciężar własny: 80 kgPojemność zbiornika paliwa: 10 l Prędkość maksymalna: 67 km/h Zużycie paliwa: 3,3 l / 100 km | ||||||||||||||||||
Copyright 2010 www.shlka.prv.pl All rights reserved |